maandag 28 juli 2014

laatste ontwikkelingen

Ook al lijkt het alsof er niks gebeurt, niets is minder waar!
Het veranderen van je webshop gaat (helaas) niet in één nacht.
 
Inmiddels heb ik een logo waar ik erg blij mee ben.
Ik wilde in ieder geval sierlijke initialen en een duidelijke naam.
 
 
De nieuwste foto's worden voorzien van een watermerk van dit nieuwe logo.
In de overgangsfase zijn er dus foto's  te zien met zowel het logo van Koozie Lifestyle als van Briks Brocante.
 
Verder heb ik erg getwijfeld over de huidige webshopsoftware.
De software is verouderd en ik wil zo veel meer qua layout, dat een dure update onvermijdelijk is. Na de zomervakantie stap ik daarom over op andere software, wat dus inhoudt dat ik heel wat uurtjes achter de pc zit om alles over te zetten, aan te passen etc. Daar merken jullie niks van, want de 'oude' site blijft gewoon operationeel. De 'oude' webshop blijft nog een tijdje Koozie Lifestyle, de nieuwe webshop wordt Briks Brocante.
 
Voorlopig hoef ik me dus niet te vervelen!
Eerst nog een paar weken genieten van m'n gezin en daarna lekker aan de slag :)
 
Fijne zomer!
 
 

2 opmerkingen: