zaterdag 28 juni 2014

tijd voor een nieuwe naam

Ja, jullie lezen het goed: tijd voor een nieuwe naam!
 
De naam Koozie heb ik, toen ik een aantal jaar geleden begon, gekozen omdat het fonetisch is voor cozy - gezellig. Ik maakte vooral stoffen producten (kussens, toilettassen etc.) met een gezellige uitstraling. Inmiddels is het assortiment van de webshop flink gewijzigd. Een jaar geleden ben ik begonnen met het verkopen van brocante. Niet vanuit een hype, maar omdat ik altijd al met brocante en 'oude spullen' in de weer ben. Nu ik er nog meer mee bezig ben, weet ik zeker dat ik hiermee verder wil. Daarbij komt ook dat ik niet meer dagen achter elkaar achter de naaimachine wil zitten. Tel daarbij de ontelbare shops op die soortgelijke producten verkopen bij op (en de prijsstunters waar je niet tegen op kunt met je handgemaakte producten) en de beslissing is snel gemaakt
 
Ik ben al druk in de weer met het regelen van de naamsverandering (het woord brocante komt er in ieder geval in voor), maar daar komt heel veel bij kijken! Kamer van Koophandel, bank, dit blog en nog veel meer.
Binnenkort horen jullie meer. Voorlopig is alles nog eventjes bij het oude ;)
 
 

1 opmerking:

  1. Ben heel benieuwd wat je nieuwe naam wordt, ik hou het in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen