donderdag 29 mei 2014

van bruin naar wit

Al een aantal jaren geleden heb ik via Marktplaats dit kastje op de kop getikt,
Al die tijd heeft het in de kamer gestaan met de intentie het op te knappen.
Maar zoals dat wel eens vaker gaat, duurt het soms voordat het ook echt gebeurt.
Tot je het in een keer zat bent en spontaan de schuurmachine pakt.
 
 
Na een keer gronden en drie lagen matte verf van Flexa Creations is dit het resultaat geworden! De 'kleur' is precies zoals ik het wilde, in dezelfde tint als de muur, maar dan mat.
 
 
 
Op het kastje staan wat glazen en zilverkleurige objecten.
De oude apothekersflesjes en de bedels (sleutels) zijn te koop in de webshop.

 
De knopjes op de laatjes heb ik vervangen door deze mooie kastknopjes die ik kocht in de webshop van Stip & Bloem, een aanrader (en een van mijn favoriete webshops)! Ik heb er ook nog drie draadhaakjes gekocht, die moeten nog aan de zijkant van het kastje bevestigd worden. Daar kan ik dan weer wat leuks aan hangen :)
 
Ik ben zo blij met het resultaat dat ik alweer zin heb om een nieuw 'project' te starten!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten