donderdag 6 februari 2014

Beetje oud, beetje nieuw

 
Dit decoratiehart is een combinatie van oude, brocante, en nieuwe materialen.
Het hartje is gemaakt van linnen, met een stukje brocante kant.
Langs de rand heb ik een siersteek genaaid. 

 
Verder heb ik er oude knoopjes op genaaid, waaronder een linnen knoopje.
Voor zover de oude materialen.
 
Het lint 'meetlint' en de bedel zijn nieuwe materialen, die tevens in de webshop verkrijgbaar zijn.
 
 
Al met al ben ik heel tevreden met het resultaat!

p.s. het hartje is ook te koop in de webshop, er is maar één exemplaar van!




5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk Annelies! Heb mijn vorige reactie verwijderd, ik was net bij iemand anders op de blog en had de naam er verkeerd in gezet....dom dom dom....

    Fijne avond

    Groetjes Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, kan gebeuren Pietrik :) Bedankt voor je reactie!
      groetjes Annelies

      Verwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je tevreden bent met het resultaat. Het is ook leuk om oude en nieuwe dingen doorelkaar te gebruiken. Je decoratiehart is dan ook heel mooi geworden.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen