dinsdag 2 juli 2013

kussenhoezen op maat

Een klant wilde graag de PTT-post kussenhoezen
 zoals ik die in de webshop heb staan.
Alleen de afmetingen (50 x 50 cm) waren niet goed.
Daarom heb ik op verzoek zes kussenhoezen in de maat 60 x 60 cm gemaakt.
Het was even een gepuzzel met de tekst (ptt post)
want ik dacht aan 4 meter stof wel genoeg te hebben.
Nu had ik dat ook wel, maar je moet dan zo je stof snijden,
dat je er de meeste bruikbare stukken uit kunt halen.
Die 10 cm meer per kussenhoes maakte het soms net ietsje lastiger.
Uiteindelijk is het gelukt en zie hier het resultaat.
 
 


Deze klant wilde graag een knopensluiting
 en elke hoes heeft aan de achterzijde vier knopen.
(wat ben ik blij met nieuwe naaimachine met automatisch knoopsgatprogramma!)

Weet je dat er van deze stof ook leuke decoratieve vissen zijn?
Hiermee creëer je een zomerse strandsfeer in huis.


 Fijne en zonnige dag gewenst!
groet, Annelies
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten