vrijdag 3 mei 2013

Zeephangers met échte zeep

Afgelopen week zag ik ze weer liggen
in diverse winkels van grote winkelketens:
de zeepslingers.
Omdat ik ze zelf ook maak, ben ik altijd nieuwsgierig naar de prijs.
'hoe kunnen ze dat maken voor die prijs'
denk ik vaak, want de prijs die ze ervoor vragen
is (te) vaak belachelijk laag.
Een groot verschil is de zeep die gebruikt wordt.
Waar ik gebruik maak van echte Franse zeep,
gebruiken de grote winkelketens zeep die geen zeep genoemd mag worden.
Wil je dus een zeepslinger/-hanger met echte zeep
in heerlijke geuren (want die anderen geuren echt niet!)
kies dan voor een zeepslinger waarbij de nadruk op zeep ligt.
 
 
De roze zeep is rozenzeep, met stukjes rozenblaadjes
er in verwerkt.
De witte zeep heeft de geur 'fleur de coton'.
Alle zeep is echte zeep, dus zweet niet zoals gietzeep.
 
 
 
 
 Met moederdag voor de deur, kun je nu met 20% korting
de zeep kopen. Er zijn diverse uitvoeringen verkrijgbaar.
 
 
 
 
 
 
 
 
p.s. nog een moederdagtip:
een mobiel- of sleutelhanger met parfumkraal!
kijk hier voor deze hangers.
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten