maandag 7 januari 2013

januari en het lentegevoel


Wat een heerlijk weer was het gisteren!
Heerlijk gefietst in het zonnetje en dat ook nog zonder handschoenen.
Niet echt een winters gevoel dus,
maar eerlijk gezegd vond ik dat niet zo erg.
Vandaag weer een sombere, druilerige dag.
Eigenlijk zo eentje als we bijna de hele kerstvakantie gehad hebben.
Dan maar het voorjaar in huis halen.
Bij de buurtsuper heb ik hyacinten gekocht en op zoek naar
een passende schaal, kwam ik al snel terecht in mijn eigen voorraad
van de webshop. Het is een wat grotere, diepbruine schaal geworden.
Het mos heb ik uit eigen tuin gehaald, is er genoeg helaas.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, zullen we maar zeggen.



Het wolvilten voorjaarsbolletje heb ik jaren geleden gemaakt.
Het is gemaakt van een kant-en-klaar pakketje.
 
Voor de bollen, heb ik de grootste bruine schaal gebruikt.
Meer emaille (brocante) schalen kun je hier vinden.
 

Fijne dag allemaal.
groet,
Annelies

4 opmerkingen:

  1. Kom via via op je blog, ben gelijk volger geworden. Misschien vind je het leuk om ook eens op mijn blog te kijken. Gezellig hé die voorjaarsbollen. Het was idd. een hele sombere dag vandaag.
    Fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt en mooi gefotografeerd!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Myriam,
      altijd leuk om een compliment te ontvangen :)

      Verwijderen