donderdag 24 januari 2013

Etsy!

 
Een paar maanden geleden kreeg ik de vraag van Etsy Nederland
of ik ook een aantal (handmade) producten op de Etsy-site wilde plaatsen.
Etsy is een online platform voor handmade producten en vintage items.
Van oorsprong Amerikaans, maar sinds een aantal maanden is er ook een
Nederlandse versie.
'Niet geschoten is altijd mis' dacht ik en plaatste een paar sleutelhangers.
Omdat ik natuurlijk al een volledige webshop heb, is het voor Nederlandse
klanten dubbelop. Daarom heb ik de producten ook in het Engels geplaatst,
zodat het ook interessant wordt voor 'internationale verkopen'
 
En zowaar, dit kwam van de week in mijn mailbox!
 
 
 
Hoera, mijn eerste verkochte Etsy-item.
Deze teckel-sleutelhanger gaat naar Milaan!
 
 
En nu we toch bezig zijn met wolvilten sleutelhangers:
dit zijn de nieuwste exemplaren:
ronde schijven met een vilten roosje.
Mooi door eenvoud.
 

  
 
Ook een kijkje nemen in mijn Etsy webshop?
klik hier
 
Fijne dag,
Annelies
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten