maandag 16 april 2012

brocante

Ik heb altijd al een voorliefde voor brocante gehad.
Als kind liep ik al te struinen op rommelmarkten.
Wanneer mijn oma iets wilde wegdoen, had ze aan mij een goede ontvanger.
Ik houd van de verhalen achter de oude spullen.
Daarbij zijn deze doorleefde spullen vaak prachtig om te zien.



De volgende stap voor mijn webshop vind ik dan ook een logische.
De afgelopen tijd heb ik wat spullen verzameld.
Ik verzamel vooral spullen die ik zelf leuk vind,
daarom zal het ook niet altijd even makkelijk zijn om er afstand van te doen.
Maar om te voorkomen dat ik straks het huis uitbarst,
zal het toch moeten ;-)


Benieuwd wat er al in de webshop te vinden is?
Kijk dan eens hier.




2 opmerkingen:

  1. Mooie spullen! Soms moet je wel weer wat weg doen, kost mij soms ook moeite!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee...succes met je webshop!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen