donderdag 1 maart 2012

een andere koers varen

Het roer gaat om, maar niet in een keer!
Beetje bij beetje verandert de webshop.

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan richten op landelijke, brocante, woonaccessoires
en die kant zal de webshop steeds meer op gaan.
De handgemaakte artikelen blijven grotendeels wel in het assortiment
(denk aan de magneten, sleutelhangers).
Wat verdwijnt zijn de kinderartikelen,
met uitzondering van de wolvilten naamslingers,
en de handgemaakte kussenhoezen.

Daarom was het ook tijd voor een ander logo cq banner.
Gelukkig wilde m'n webshopcollega Tanja van Zzipp me helpen
en zij heeft een frisse, en gezellige, banner voor me gemaakt.


De oude klosjes garen staan voor handgemaakt en brocante,
het vogeltje in het vogelkooitje geeft de gezelligheid, huiselijkheid weer.
Ik ben er heel erg blij mee,
ontzettend bedankt Tanja!

p.s. Zzipp heeft nieuwe wenskaarten,
deze zijn toch geweldig!

nieuw3.jpg

5 opmerkingen:

  1. Leuk! En super gedaan :)


    Succes!

    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden je nieuwe logo! En succes met je nieuwe koers, gaat vast goedkomen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk: een nieuwe koers! Ik ben heel benieuwd waar je naar toe gaat varen Annelies! Ik wens je een behouden vaart! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dapper! Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe koers, maar dat gaat helemaal goed komen.
    Fijn weekend en een lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen