woensdag 28 maart 2012

Pasen


Binnenkort is het weer pasen.
Voor velen aanleiding om lekker aan te slag met paasdecoratie.

foto: marthastewart.com

Op pinterest.com (een site waar je "moodboards" kunt maken)
heb ik ook een "board" met paasdecoratie.
Wanneer je op de site bent en op het plaatje klikt, word je automatisch naar de juiste website gestuurd. Leuke ideetjes die niet teveel tijd kosten!

foto's: marthastewart.com, countryliving.com & 8balloons.com

Wil je weten welke boards ik nog meer heb?
Klik dan hier

4 opmerkingen:

  1. Dat eerste plaatje vind ik zo mooi! Die staat ook op mijn pinterst!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maaike,
    Zeker een mooi plaatje! Jij hebt ook een leuk blog, ben je gaan volgen hoor!
    groeten, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annelies, Ik kom via via op jou blog wat prachtig allemaal. Ik vind het leuk meer van je te zien en ga je vlogen, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen