dinsdag 21 februari 2012

hoera, een award!

Dit blog heeft haar eerste award ontvangen :-) de zogenaamde "Liebster Award".
Deze award kreeg ik van Wendy van Stip & Bloem.


De award is een soort kettingbrief onder bloggers. Het heeft tot doel om blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen. Je krijgt de award van een collega-blogger die jouw blog de moeite waard vindt en je extra aandacht wil geven.

De regels:
- Zet de award op je blog.
- Vermeld de gever van de award, natuurlijk met link.
- Geef, als je dit wilt, de award door aan 5 bloggers van jouw keuze. Dit doe je door hun blog met link te vermelden.


Mijn blogvolgers en -lezers wijs ik dan ook graag op de volgende blogs:

Creaka

Ik neem er een gebakje op om het te vieren ;-)
veel leesplezier op de blogs!


4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd als ik je niet al volgde zou ik nu volger worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toepasselijk gebakje!:-) Ik volg je blog altijd graag en vind dan ook dat je de award zeker verdiend hebt!
    Groetjes, Wendy (Stip & Bloem)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Meta :) en jij ook Wendy. Dat gebakje had ik nog bij m'n plaatjes staan. Heb ik voor jouw verjaardag gebruikt, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat leuk dat ik een award krijg!! Heb net mijn blog geschreven en de awards uit gereikt! Bedankt :~).

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen