donderdag 3 november 2011

lief notitieboekje in zakformaat

Naast de A5 notitieboeken (met een losse hoes) heeft Koozie Lifestyle nu ook een notitieboekje in een handig klein formaat.

De kleine boekjes, buitenmaat 8 x 12 cm, zijn handig om mee te nemen in je tas.
Regelmatig komt het voor dat mij idee├źn te binnen schieten wanneer ik onderweg ben. Eenmaal thuis ben je het vaak al weer vergeten. Sinds ik een klein notitieboekje in mijn tas heb, overkomt me dat niet meer!

De losse hoesjes zijn gemaakt van 100% wolvilt en sluiten met twee linten.


Liever een andere kleur? De hoes is in iedere kleur te maken.
Neem hiervoor contact op.


3 opmerkingen:

  1. ooo die zijn schattig! erg leuk!
    en ja... vilt he! dan heb je mij al :D

    leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, zien er leuk uit! Heb je ze ook in een groter formaat? En dan de grijze..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Excuses, ik zie de reactie nu pas! Ik kan ze desgewenst wel in een A5-formaat maken (in iedere kleur)

    BeantwoordenVerwijderen