zaterdag 17 september 2011

Handige tuinhulpjes

Het oogsten van de bessen uit de moestuin is al even achter de rug.
Met tien bessenstruiken (witte bes, rode bes, champagnebes, kruisbes en zwarte bes) altijd weer een hele klus. Jammer dat ik van het bestaan van deze bosbessenplukker van De Wilftang niet afwist. Wat een handig ding! Ik ga hem maar vast bestellen!
(Ik neem aan dat het bij de andere bessenstruiken ook werkt)

Kijk overigens niet te lang op deze site, want je wordt er heel hebberig van!
Deze dakgootschep vind ik bijvoorbeeld een handig ding voor mijn ega, die op wiebelende ladders met een klein handschepje de blaadjes en andere troep uit de dakgoot haalt.
Echt zo'n cadeau in de categorie "voor de man die alles heeft".
Wordt vervolgd.
(of de bosbessenplukker echt handig is, kan ik natuurlijk pas volgend jaar beoordelen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten