dinsdag 26 juli 2011

decoratieve verftechnieken

Al zo'n jaar of vijf heb ik een kastje in huis die ik van bruin naar wit wil omtoveren. Op de een of andere manier ben ik er niet aan toegekomen, zodat er dus in de kamer nog steeds een bruin kastje staat. Ik durfde er niet aan te beginnen, omdat ik eigenlijk ook niet wist hoe en wat. Oke, een pot verf en een kwast (en schuurpapier) zijn zo gepakt, maar WELKE verf? Nu weet ik het, omdat ik op het blog van decoratieve verftechnieken kwam. Mooi blog met veel voorbeelden.


Dit effect zou het kastje moeten krijgen (white-wash techniek).


En dit tafelblad vind ik ook geweldig! Een tafelblad met een leisteen-effect.

Alle benodigdheden zijn verkrijgbaar in de webshop van decoratieve verftechnieken.
Er is ook een handig boek verkrijgbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten